Zwanger worden

Zwanger worden? Mik dan op je eisprong! Jouw vrijgekomen eicel zit dan met smart te wachten op bevruchting… Moeilijk in te schatten wanneer je eisprong is? Daar zijn een aantal handige foefjes voor.

Zwangerschapskwaaltjes

Je wilt graag zwanger worden, of bent misschien al geworden... Tijdens je zwangerschap verandert er veel in je lichaam en omgeving. Niet alleen je lichaam, maar ook je leefgewoonten, je financiële situatie, je huissituatie, alles eigenlijk. Hoe bereid jij je voor?

Zwangerschap en voeding

Ben je zwanger? Of wil je zwanger worden? Dan is het goed om extra op je eten en drinken te letten. Dat is goed voor jezelf, en voor je toekomstige baby.

Zwangerschap en Bewegen

Voor de meeste sporten geldt dat zolang jij je er prettig bij voelt je ermee door kunt gaan. Luister wel goed naar je lichaam en neem geen onverantwoorde risico's. Wanneer je sport tijdens je zwangerschap kun je slechts de veerkracht van de spieren bijhouden, je kunt je spieren in deze periode niet of nauwelijks versterken. 

Voorbereiding op de bevalling

Voorbereiden op je bevalling is belangrijk, zo weet je wat je kunt verwachten en word je niet overvallen.

Kraamtijd

De eerst 6 weken na je bevalling noemen we de kraamtijd. Wat zijn kraamtranen? Hoe lang duurt het herstellen van een bevalling (oftwel ontzwangeren)? En hoe organiseer je een babyshower? Alles over de kraamtijd en het ontzwangeren vind je hier.

Customer Service Logo
Hulp nodig?Neem contact op met onze klantenservice
(op werkdagen 09:00 - 17:00)
  • Keurmerk Logo
  • iDeal Logo
  • Mastercard Logo
  • Visa Logo
  • PostNL Logo
© ikwordmama.nlBeoordeling door klanten: 9.8 / 10 - Meer dan 250 beoordelingen