REPARATIES

Is je product defect geraakt? Dan kan dit wellicht vervangen of gerepareerd worden. Wanneer je een product hebt aangeschaft met 2 jaar garantie kunnen wij via onze leveranciers beroep doen op je garantie.

Hoe meld ik een reparatie aan?

Stuur ons een berichtje naar service@ikwordmama.nl met onderstaande benodigdheden

  • Factuur van je bestelling.
  • Duidelijke omschrijving van het defect.
  • 1 foto of meerdere foto’s van het defect. Als het niet goed is vast te leggen kun je ook een filmpje sturen.
  • Belangrijk! Het serienummer van het product. Deze is vaak op het product zelf te vinden. Kan je deze niet vinden? Stuur ons een berichtje via de chat of bel ons.

Omdat het per leverancier verschilt hoe zij een reparatie aanpakken, zullen wij via verder mailcontact jou op de hoogte houden. Wij reageren doorgaans binnen 1-2 werkdagen op een serviceverzoek.

Reparaties aanvragen voor Joolz

Reparaties voor producten kunnen enkel bij Joolz zelf worden opgevraagd. Hiervoor kun je contact opnemen met ze via info@joolz.com of bel je ze op 020 63 04 887. Wanneer je contact opneemt met Joolz per email of telefoon, geef ze dan de gegevens die hier boven opgesomd staan, want zonder die gegevens kunnen ze je niet helpen.

Reparaties aanvragen voor Bugaboo

Reparaties voor producten kunnen enkel bij Bugaboo zelf worden opgevraagd. Hiervoor kun je contact opnemen met ze via service.nl@bugaboo.com of bel je ze op 020 718 9531. Wanneer je contact opneemt met Bugaboo per email of telefoon, geef ze dan de gegevens die hier boven opgesomd staan, want zonder die gegevens kunnen ze je niet helpen.

Is de reparatie gratis?

Als je product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie helemaal gratis. Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we je helpen met de reparatie. Hiervoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We laten het product eerst onderzoeken, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.

Hoelang duurt een reparatie?

Dat verschilt per product en probleem. Maar we zorgen er altijd voor dat de reparatie maximaal 15 werkdagen duurt vanaf het moment dat jij de ontvangstbevestiging hebt ontvangen. Hebben we tussentijds nog iets van je nodig (bv. het nasturen van een serienummer of antwoord op je prijsopgave) en moeten we daarop wachten? Dan telt deze wachttijd niet mee in de periode van 15 werkdagen.

Hoe moet ik mijn product terugsturen wanneer dit nodig is?

Gebruik een stevige verpakking. Dit hoeft niet de originele verpakking te zijn. Je kunt vaak een gratis doos bij de supermarkt halen, of een doos bij het postkantoor kopen. Wanneer het nodig is om een product terug te sturen zenden wij jouw een retourlabel toe. Deze kun je uitprinten, stevig op de doos plakken en afleveren bij een PostNL punt.

Hoe houd ik de status van mijn reparatie bij?

We houden je ook op de hoogte via e-mail, in ieder geval n keer per week. Duurt de reparatie langer dan 15 werkdagen? Dan gaan we het op een andere manier voor je oplossen en brengen we je hier natuurlijk van op de hoogte.